Strategii SEO eficiente pentru un boost organic al afacerii tale!
01.
Ce este SEO?
SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) reprezintă un set de tehnici și strategii utilizate pentru a îmbunătăți vizibilitatea și clasamentul unui site web în rezultatele organice ale motoarelor de căutare, precum Google. Obiectivul SEO este de a atrage trafic de calitate pe site prin optimizarea conținutului, a structurii site-ului, a meta tag-urilor și a link-urilor externe și interne.
02.
Servicii SEO complete
Planificarea strategiei SEO
Strategia SEO reprezintă un set de tactici concepute pentru a îmbunătăți vizibilitatea și poziționarea site-ului tău web în rezultatele motoarelor de căutare (SERP).
Optimizarea vitezei de încărcare a website-ului
Viteza de încârcare a website-ului este importantă pentru că afectează în mod direct experiența utilizatorului.
Optimizare SEO on-page
Optimizăm conținutul și structura site-ului tău pentru a îmbunătăți poziționarea în SERP.
Optimizare SEO off-page
Construim o strategie solidă de obținere a backlinkurilor de calitate de la website-uri cu autoritate, guest blog posting, comunicate de presă si multe altele.
03.
De ce să investești în optimizarea pentru motoarele de căutare. Care sunt benefiicile optimizării SEO?
Investiția în optimizarea pentru motoarele de căutare aduce numeroase beneficii unei afaceri. Investind în SEO, poți obține o creștere sustenabilă și profitabilă a afacerii tale, atrăgând mai mulți clienți și îmbunătățind reputația online a afacerii tale.
Creșterea traficului organic
SEO ajută la poziționarea cât mai sus în paginile cu rezultate în urma unei căutari a utilizatorului, lucru care îți ajută afacerea să fie mai vizibilă.
ROI (Return Of Investment) mai mare
Optimizarea pentru motoarele de căutare poate oferi o rentabilitatea mai mare a investiției, comparativ cu alte canale de marketing. Motivul principal al acestui avantaj este faptul că prin SEO vizezi utilizatorii care caută serviciile tale (adică ei vin spre tine, nu tu spre ei).
Rezultate pe termen lung
SEO îți aduce ca beneficiu rezultate pe termen lung, comparativ cu alte metode de marketing. E adevarat, rezultatele necesită un pic mai mult timp pentru a fi vizibile (comparativ cu PPC, unde reclamele sunt livrate instant către pubic) însă, odată poziționat în SERP, site-ul tău va continua să atragă trafic organic (gratuit) și să genereze potențiali clienți pe termen lung.
Avantaj competitiv
Poziționându-te cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare beneficiezi de un avantaj în fața concurenței tale, lucru care te poate ajuta să te stabilești ca lider pe nișa ta.
04.
Strategii SEO pe care le implementăm pentru partenerii noștri
Suntem dedicați să dezvoltăm și să implementăm strategii SEO personalizate care să răspundă nevoilor și obiectivelor unice ale fiecărui partener. Folosim o abordare actuală, combinând cele mai bune practici din industrie pentru a asigura o creștere sustenabilă a vizibilității și performanței online.
Keyword Research
Un research amanunțit asupra cuvintelor cheie este esențial pentru a identifica cuvintele cheie și expresiile țintă pe care clienții potențiali le folosesc pentru a căuta produsele sau serviciile tale. Prin optimizarea conținutului și a structurii site-ului în jurul acestor cuvinte cheie, poți atrage mai mult trafic gratuit iar poziționarea site-ului tău se va îmbunătăți in no time.
Îmbunătățirea structurii site-ului
Structura site-ului este importantă pentru SEO pentru că ajută motoarele de căutare să înțeleagă conținutul și ierarhia unui site web. O structură bine organizată poate facilita indexarea și accesarea cu crawlere a site-ului web, ceea ce duce la o vizibilitate și clasare în SERP mai bună.
Optimizarea SEO on page
Optimizarea elementelor în pagină, precum titlurile, descrierile, conținutul, imaginile și URL-urile poate îmbunătăți relevanța și poziționarea site-ului tău pentru cuvintele cheie țintă. Ne asigurăm și că site-ul web este bine structurat, rapid, sigur, prietenos cu dispozitivele mobile și ușor de accesat cu crawlere de motoarele de căutare.
Crearea de conținut
Crearea de conținut de calitativ, informativ și relevant nișei tale poate ajuta la atragerea de trafic organic, la stabilirea autorității și credibilității unui site web și la generarea de backlink-uri. Articole de blog, infografice, videoclipuri și alte tipuri de conținut care vizează interesele și nevoile publicului țintă – toate sunt menite să te ajute să-ți boost-uiești traficul.
Linkbuilding
Construirea unei strategii de backlink-uri de înaltă calitate de pe site-uri web cu autoritate și relevanță, îți îmbunătățeste autoritatea și poziționarea site-ului.
SEO local
Îți optimizăm site-ul pentru interogările locale, inclusiv Google My Business.
05.
Pașii unei strategii SEO de succes
O strategie SEO bine structurată este esențială pentru a asigura vizibilitatea și succesul online al afacerii tale.
Audit inițial
Facem un audit (gratuit) pentru a stabili exact din ce punct plecăm și care sunt pașii necesari în continuare.
Definire obiective
Definim împreună obiectivele și identificăm KPI-urile (Key Performance Indicators) care vor fi urmărite.
Keyword research
Identificăm cuvinte cheie de interes și analizam volumul de căutare, relevanța pentru business, potențialul de trafic și concurența.
Analiza concurenței
Identificăm principalii competititori din industrie și analizăm structura site-urilor lor, conținutul și alți factori care ne ajută să înțelegem care sunt punctele lor forte, dar și cele slabe.
Optimizare on page
Trecem la treaba prin optimizarea elementelor din paginile site-ului tău, cum ar fi titlurile, descrierile, conținutul, imaginile și URL-urile pentru a îmbunătăți relevanța și poziționarea pe cuvintele cheie alese.
Startegie de conținut
Creăm o strategie de conținut care vizează interesele și nevoile publicului țintă. Include, dar nu ne limităm la, identificarea subiectelor, formatelor și canalelor de distribuție pentru crearea de conținut.
Monitorizare și analiza
Monitorizăm și analizăm continuu performanța strategiei folosind instrumente de analiză (Ahrefs, Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, SemRush) pentru a identifica aspectele care pot fi îmbunătățite și pentru a ajusta strategia în consecință.
Ajustare și îmbunătățire
Analizăm datele colectate, identificăm oportunitățile de îmbunătățire și le prioritizăm în funcție de impactul pe care îl pot avea asupra strategiei apoi trecem la implementare.
Ai un proiect sau vrei să ne propui un parteneriat?
Trimite-ne un mesaj iar unul dintre colegii noștri te va contacta în cel mai scurt timp.
Dacă preferi, ne poți apela la +40 724 608 800